Startujemy!

Po kilku tygodniach przygotowań uznałem, że nie będę dłużej czekać. Startuję z tym blogiem licząc na to, że nie pozostanę tutaj jedynym autorem. Czego możecie się spodziewać? Regularnych wpisów obejmujących różnorodną tematykę – na początku dotyczącą tego, na czym się trochę znam. Będzie więc trochę chemii, fizyki (też astronomii i astrofizyki), czasem może matematyki, ale też historii nauk ścisłych. Staram się pisać tak, żeby bez problemu zrozumieli to też czytelnicy, których zwykle nauki ścisłe odrzucały („Eee, chemia/fizyka/matma… tego się nie da zrozumieć!”). Postaram się ich przekonać, że to nie jest takie straszne. Wszystkie publikowane teksty są autorskie – nie będzie tu przedruków z innych źródeł.

Od razu zastrzegam – to nie będą korepetycje, nie będzie to też żaden naukowy czy szkolny kurs chemii czy fizyki. Tematy będą bardzo różne, całkowicie wymieszane. I ważna sprawa: bardzo liczę na interakcję z Czytelnikami! Zachęcam do podrzucania Waszych propozycji kolejnych wpisów – tematów o których chcielibyście przeczytać. Preferuję kontakt mailowy (naukowy2022 na serwerze gmail.com), ale można mnie też złapać na Twitterze – jestem tam zarejestrowany jako @old_chemist.

Dodam tylko, że to mój drugi blog. Pierwszy (dotyczący e-papierosów, znajduje się tutaj) prowadzę od ponad 12 lat, więc nieco doświadczenia już nabrałem. Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania.